Inra-maja

Talviavanto

INRA-MAJA, Uimalantie 27, Ryttylä

maja@rinva.fi, 050 353 4421

Puujoen varrella sijaitseva vapaa-ajan viettopaikka, jossa on vapaata keskustelua ja pientä tarjoilua. Talvella myös avanto!

Päärakennuksessa

• keittiö
  • takkahuone
  • saunaosasto (miehille ja naisille omat pukuhuoneet)
  • kokous-/kerhotila 20 - 30 henkilölle, muunnettavissa tarvittaessa juhlatilaksi

Piha-alueella

• ulkogrilli
  • grillikatos
  • boccia-kenttä
  • uimaranta
  • 3 kpl kahden hengen mökkejä, jotka vuokrattavissa 1.6. - 31.8.

Sauna on lämpimänä ympäri vuoden lauantaisin klo 14 - 18 sekä 1.6. - 31.8. myös keskiviikkoisin klo 15 - 19. Talvella avanto on valaistu iltaisin.

Vuonna 2024 sauna on jäsenille 5 € ja muille 8 €

Majalla käydessäsi voit jäädä kahville sekä ostaa pikkusyötävää ja virvokkeita!

Jos sinulla on ehdotuksia majatoiminnasta, voit kertoa niistä klikkaamalla tästä

Inra-maja on turvallinen tila, jossa noudatetaan seuraavia periaatteita.

KUNNIOITA

Olemme jokainen erilaisia. Hyväksy jokaisen tapa olla läsnä, liikkua ja osallistua omana itsenään. Kunnioita jokaisen itsemääräämisoikeutta ja oikeutta määritellä itse itsensä sekä henkilökohtaista fyysistä ja psyykkistä tilaa. Kunnioita myös toisten yksityisyyttä ja käsittele arkoja aiheita kunnioittavasti. Puhu kunnioittavasti myös heistä, jotka eivät ole läsnä.

KUUNTELE

Ole avoin erilaisille mielipiteille ja kokemuksille. Kunnioita toisen kokemusta, vaikka se olisi erilainen kuin oma kokemuksesi. Huolehdi siitä, että kaikilla on mahdollisuus osallistua keskusteluun. Ethän jyrää muiden mielipiteitä. Anna myös muille puheenvuoro.

PUUTU

Jokaisella on velvollisuus puuttua loukkaavaan puheeseen, huonoon käytökseen, kiusaamiseen ja epäasialliseen kohteluun. Häirintä, seksuaalinen häirintä ja syrjintä ovat yhdenvertaisuuslaissa kielletty.

Tilaisuuden järjestäjä toimii myös häirintäyhdyshenkilönä, johon voit olla yhteydessä, jos kohtaat tai havaitset epäasiallista käyttäytymistä.

OIVALLA

Ole avoimin mielin ja opi toisilta. Jokainen mokaa joskus. Pyydä anteeksi, jos olet loukannut toista tahallisesti tai tahattomasti. Jatkossa osaat toimia paremmin.